środa, 15 marca 2017

OFICJALNE ZAWIESZENIE BLOGA

Witajcie.

Jak w tytule posta - z powodu dużych zmian w życiu osobistym zawieszam blog na czas nieokreślony.
O ile nie zamknę go całkowicie... Ale usuwać nie zamierzam, bo może ktoś zechce kiedyś wrócić do moich opowiadań... Przynajmniej mam taką nadzieję ;)

Chciałam podziękować serdecznie wszystkim osóbkom, które tutaj zaglądały, zarówno od początku mojej przygody z pisaniem, jak i tym, które dołączyły później. Bez Was ten blog nie miałby sensu. Dziękuję za każdy komentarz, każde miłe słowo, za doping w chwilach zwątpienia.
Wierzę, że czytanie tego, co tutaj zamieszczałam, sprawiało Wam tyle samo przyjemności, co mi pisanie.

Pozdrawiam Was cieplutko i proszę o zrozumienie :)
Ruda

25 komentarzy:

  1. Smutne, ze znikasz ale mus to mus, czasem tak się nam zycie układa, ze nie mamy na to wpływu. Ruda dziekuje za ten wspólnie spędzony czas w towarzystwie Twoich opowiadan ;), masz talent, wyobraznie i ta iskierke do pisania.
    Zycze Ci wszystkiego naj naj i mam nadzieje, ze ktoregos dnia powrócisz do nas i to z przytupem :D
    Buziaki Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, oczywiście ze rozumiemy.. :( będę tesknic nie przecze.. Ale w końcu nadchodzi taki czas ze nie ma się czasu na wszystko i trzeba cos postanowić. Zmiany w zyciu jak się domyślam i mam nadzieje na lepsze. Pamietaj o Nas, bo my (dlaczego pisze w imieniu wszystkich?) zawsze będziemy pamietac o Tobie Ruda i Twoich opowiadaniach które trawialy do naszych serc. Budzily pewnie rozne emocje, może i skrajne ale nikt nie był obojętny. Ponieważ nawet gdy nie zostawil komentarza to przeczytal po cichaczu. Zycze wszystkiego najlepszego, pamiętaj ze masz talent do pisania i bardzo Ci go zazdroszczę. :) Będę tesknic.. Już tesknie.. Nie lubie pozegnan. :( Cos mi mowi ze wrócisz tu z czyms mocnym nawet gdybys miała pisać już nie tak często.. :)

    Kochana, buziaczki i szczęścia w zyciu!!!! :* caluje, Twoja A

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak wyszło bo ze szczerą przyjemnością czytałam Twoje opowiadania ale życzę Ci wszystkiego najlepszego 😊 i abyś do nas jeszcze wrocila

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że już wszystko zostało powiedziane przez koleżanki więc mi pozostaje tylko przyłączyć się do nich i również życzyć ci powodzenia we wszystkim co przyniesie ci los i mam nadzieję że jeszcze nie postawiłaś kropki nad I i kiedyś jeszcze do nas wrócisz bo bądź co bądź zostało ci jeszcze opko do skończenia :) pozdrawiam cieplutko cieszę się że zostawiasz nam swego bloga bo wiem że jest nas trochę takich co jeszcze nie raz z wielką chęcią wrócą do tych opek które dla nas napisałaś :) dziękujemy :) fanka 12

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromną nadzieję że powrócisz z kolejnym rozdziałem i może z opowiadaniem��. Tak czy inaczej mam nadzieję że nie ochodzisz z prowadzenia bloga (tylko nie myślcie że jestem egoistka��). Dziękuję za te wszystkie wspaniałe opowiadania ale chciałabym jednak żebyś wróciła do nas. Może po tej przerwie dokonczysz opko które ci został i może nowe opowiadanie����

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek wchodzi na Bloggera po tygodniu nieobecności i co zastaje? Rudą, która ogłasza zawieszenie! No nie! Ale mi jest przykro! Jednak żyję nadzieją, że powrócisz tutaj i ponownie uraczysz nas doskonałymi opowiadaniami :). Oby wszystko Ci się ułożyło ;).

    Ściskam i pozdrawiam,

    Twoja R ♥.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ale mi przykro...życzę zdrowia i szczęścia i mam nadzieję, że kiedyś wrócisz bo twoje opowiadania były super, a ty masz wspaniały styl pisania. Teraz zostało mi czytanie starych rozdziałów. Paulinkamoon2016

    OdpowiedzUsuń
  8. No niee!! Ja przyznaję bez bicia że dawno mnie tu nie było i szczerze myślałam że jak dziś powrócę to będę miała co czytać a tu co?! zawieszenie?! jejkuuu ,płakać mi się chcę :(
    Niemniej jednak żyję nadzieją że pewnego dnia wchodząc na twojego blogga dowiem się że powróciłaś!!!!!!! że masz dla Nas ekstra opko i super pomysły na kolejne rozdziały ;)
    Życzę Tobie wszystkiego dobrego ;*
    Pozdrawiam- Anika

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkad Ruda zawiesilas bloga a ja mialam problemy z telefonem.. Nie mam czasu dokonczyc swojego opowiadania. Wiem ze pewnie i sa tacy ktorzy czekaja a ja albo chodze na popo do pracy czyli przed praca nie zdarze sie dobrze ogarnac a gdy chodze na ranki to po przyjsciu do domu nie mam na nic sily.. Moze to dzieki Tobie mialam motywacje? :-* tesknie za Twoimi wpisami.. Nie pisalam u siebie gdyz zawsze rozdzialy pisalam na telefonie i niestety musialam sie przenieść na komputer.. A tutaj juz mnie wena opuscila w polowie nowego rozdzialu.. :-/ coz zrobic.. Pozostaje czekac.

    Mam nadzieje ze u Ciebie wszystko ok i szczesliwie sobie zyjesz kochana.. Obecnie dodatkowo ze jestem taka przemeczona to walcze z zatokami.. Normalnie czuje jak mnie bola.. :-/ ehh.. Coraz blizej do tej upragnionej wiosny.. Szkoda ze pada - przynajmniej u mnie.. Zycze Ci wszystkiego dobrego a ja w wolnych chwilach gdy mi sie juz calkiem nic nie chce, czytam sobie Twoje starsze opowiadania.. :-* caluski

    Dlugo nieobecna jednakze wciaz pamietajaca Twoja A.

    www.odcienie-milosci.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutno mi jakos bez Ciebie i tych wielu opowiadan ktore tak zajmowaly moj czas.. Pochlanialalam je na raz.. A teraz nie dosc ze sama nie moge nic napisac przez brak weny to jeszcze nie mam co czytac.. :-( brakuje mi Twojej aktywnosci tutaj..

    Twoja A. wciaz wspominajaca i po cichutku wierzaca ze Ruda do nas wroci z wielkim Come Back!!! :-* buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cholernie tesknie. I nie potrafie sie pogodzic z tym ze juz dla nas nie publikujesz. Prosze, wroc.. Pisz mniej lub rzadziej ale to lepsze niz taka cisza. Co u Ciebie ogolnie, nic sie nie odzywasz.. Ja mam kompletnie brak weny.. :-* caluski, Twoja A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłam odpuścić sobie tej przyjemności, żeby nie napisać do Ciebie. Nie wiem czy jeszcze zaglądasz na swojego bloga i odczytasz moją wiadomość, mam nadzieję że tak… To co zrobiły ze mną Twoje opowiadania jest nie do opisania. Przeczytałam wszystkie z wypiekami na twarzy, nie mogłam się od nich oderwać i z przykrością muszę stwierdzić, że czuję niedosyt. Często zaglądam tu z nadzieją, że powrócisz tu z nowym opowiadaniem i poraz kolejny wywołasz u mnie te same emocje, które towarzyszyły mi podczas czytania tych, które już powstały. Z desperacją i nadzieją szukałam w internecie podobnych, które zrobiły by ze mną to samo, lecz niestety żadne nie poruszyło mojego serca tak jak Twoje, nad czym strasznie ubolewam. Masz ogromny talent i wspaniałą wyobraźnię. Mogłabym Cię czytać i czytać i czytać… Jestem wielbicielką tej pary i bardzo się cieszę, że mogłam tu trafić. Przeniosłaś mnie do innego świata i mogłabym tak trwać w takim stanie, lecz nic nie trwa wiecznie. Wielka szkoda. Mam nadzieję, że kiedyś tu powrócisz i zaczarujesz mnie na nowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Jest cudowna i nie moge sie doczekac kiedy znow z utesknieniem bede zagladac na bloga by przeczytac cos nowego.. Niektore momenty z Twoich opowiadan zawsze beda w moim sercu. Tesknie, Twoja wierna czytelniczka.. A.

      www.odcienie-milosci.bloog.pl

      Widzisz? Ludzie wciaz tu zagladaja i chca Cie czytac! Jestes mega uzdolniona i naprawde nie wiem jak Ty to robisz ze kazde z tych opowiadan rozni sie od poprzedniego.. Chcialabym moc Ci uscisnac dlon jak i Ciebie cala i pogratulowac Ci takiego sukcesu.. :-) Nie marnuj tego talentu.. :-* caluje i sciskam.

      Usuń
    2. Oby powróciła tu jeszcze, oj byłoby cudownie... :) Ja codziennie zaglądam z nadzieją, że coś się tu pojawi. Na samą myśl mnie dreszcze przechodzą.

      www.odcienie-milosci.bloog.pl - tutaj zaglądnęłam ostatnio i nie ukrywam, że spodobało mi się Twoje opowiadanie i czekam na zakończenie :)

      Ruda wróć, jesteś niesamowita.

      Usuń
  13. Witajcie.

    Dziękuję Wam za te wszystkie ciepłe słowa. Jest mi naprawdę niezmiernie miło czytać takie rzeczy o sobie i o mojej skromnej "twórczości". Dziękuję też, że mimo wszystko ciągle tu zaglądacie - to wyjątkowo budujące wiedzieć, że ktoś wciąż tutaj na mnie czeka. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wrócić do tego bloga.

    Jeszcze raz dziękuję za wszelkie wsparcie i Waszą pozytywną energię.
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda! Kochana nasza!!
      Kiedy do Nas powrócisz???? Bardzo za Tobą tęsknimy , ja za Tobą tęsknie!!! Zaglądam co dzień z nadzieją że odwołałaś zawieszenie że coś się tutaj pojawiło. Myślałam że w sezonie letnim nie znajdę czasu na czytanie blogów ,ku mojemu zaskoczeniu siedzę po nocach i czytam, jest wiele pięknych opowiadań o SM , do wielu jeszcze pewnie nie dotarłam , ale twoje opowiadania, twoja twórczość są nadzwyczaj wyjątkowe i dzięki nim pomimo złych dni mogłam nie raz zapomnieć o szarej rzeczywistości i tak jak ktoś wyżej pięknie napisał wzbudziłaś i we mnie niezwykłe emocje które jeszcze wiele razy chciałabym odczuć.
      Dlatego proszę, błagam wróć do Nas- My tu z tęsknoty za Tobą i twoim talentem umieramy,więdniemy jak kwaty!
      Może każdy kto przeczyta to co napisałam będzie się śmiać pod nosem ale i tak napisze- że powrót Rudej będzie jednym z moich spełnionych marzeń.
      Głęboko wierze w to że te "kiedyś" nie będzie trwało zbyt długo :)
      Życzę wszystkiego dobrego :*
      Anika

      Usuń
    2. Ruda!!

      Ciesze sie ze zajrzalas tu jednak i mozesz zobaczyc ile osob wciaz za Toba czeka. A nawet pojawiaja sie nowe. Skromna? Jestes niesamowita i nie moge sie doczekac gdy wrocisz, zagladam tu niemalze codziennie.. :-) mam nadzieje ze ddokonczysz wkrotce to opowiadanie i powrocisz z nowymi za czym bede czekac. :-* racja, wiedniemy jak kwiaty.. Twoja A. Czekam az wylejesz miod na moje serce w postaci nowego opowiadania.. Naprawde z wielka ciekawoscia czytalam i wczuwalam sie w sytuacje i historie Twoich bohaterow. Wyobrazilam sobie idealny obraz ze moznaby nakrecic film ;-) (co zreszta juz wiesz) kochamy Cie, wracaj szybko.. Nawet gdybys miala pisac rzadko i krotko to zawsze bedziesz ta wyczekiwana przez swoich czytelnikow! Jestes najlepsza! Caluski :-*

      Usuń
  14. Czytam znów od początku wszystkie opowiadania i buzia nie przestaje mi się uśmiechać :) Proszę o nowe :) Tylko o tym marze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja juz chyba 3 raz zaczynam czytac od nowa.. :-)

    A ogolnie to u mnie ostatni rozdzial, zapraszam do komentowania!!

    www.odcienie-milosci.bloog.pl

    Twoja A. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam i skomentowałam :) Czekam na kolejne opowiadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wciąż wiernie czekam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam i baaaardzo czesto tu zagladam :-( tesknie.. A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Krolowa opowiadan jest tylko jedna!!! ^^^ czekamy!!!!! :-* buziaczki kochana :-*

    Twoja A.

    Juz wkrotce nowe opowiadanie na..

    www.odcienie-milosci.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, zaglądam tu z nadzieją, że jeszcze kiedyś coś napiszesz ale widzę, że muszą mi wystarczyć Twoje starsze ale jakże cudowne opowiadania.Pozdrowienia i jak będziesz miała kiedys chwilę zapraszam do mnie kochasieniezacosleczpomimowszystko.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowe opowiadanie!

    www.odcienie-milosci.bloog.pl

    Co o tym sadzicie? Zapraszam do komentowania!!
    Wasza A. :-* caluje serdecznie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Usagi & Seiya - only from afar... , Blogger